FANDOM


This page will show you a lot of the abbreviations that you might encounter in the chat or on the wiki. Not all abbreviations used on the internet are posted here though, and if you find one that is not on the list, please comment and an admin will add it to the list. ^.^

A lot of the abbreviations are written in caps to show what each letter means in the meaning. The abbreviations that consist of one word are written with one capital letter.

The Abbreviations

AFAIK = As Far As I Know

AFK = Away From Keyboard (same as BRB)

ASAP = As Soon As Possible

BBL = Be Back Later

BRB = Be Right Back

BTW = By The Way

GTG = Got To Go

GWS = Get Well Soon

Cya! = See You! (Lit. C (pronounced as 'see') and Ya! (meaning 'you'))

DK = Don't Know

FML = Forget my life (polite version of the real fml)

FTW = For The Win

FWIW = For What It's Worth

FYI = For Your Information

IMO (IMHO) = In My Opinion (In My Humble Opinion)

IDC = I Don't Care

IDK = I Don't Know

IKR? = I Know, Right?

IRL = In Real Life

JK = Just Kidding

LMAO = Laughing My A$$ Off

LOL = Laughing Out Loud

NP = No Problem

NvM = Never Mind

OMG = Oh My God / Oh My Gosh

O RLY = Oh Really? (used when being sarcastic)

PM = Private Message (In the chat)

RP = Role Play

POV = Point Of View

Ppl = People

RL = Real Life

ROFL = Rolling On The Floor Laughing

ROFLMAO = Rolling On The Floor Laughing My A$$ Off. (Combination of ROFL and LMAO)

TBH = To Be Honest

TMI = Too Much Information

TTYL = Talk To You Later

Thnx = Thanks

TY = Thank You

Tx = Thanks

WB / WeBa = Welcome Back


WTF? = What The F*ck?

WTH? = What The Hell?

YK = You Know

YW = You're Welcome

Ad blocker interference detected!


Wikia is a free-to-use site that makes money from advertising. We have a modified experience for viewers using ad blockers

Wikia is not accessible if you’ve made further modifications. Remove the custom ad blocker rule(s) and the page will load as expected.